Pazarlama

Pazarlama

Dünyanın farklı bölgelerinde yaşayan tüketiciler, küresel marka portföyümüze güvenmektedir. Pazarlama faaliyetimizin kapsamı ve çeşitliliği çok geniştir. 

Sürekli olarak değişim halinde bulunan rekabetçi bir ortamda, heyecan verici kategoriler ve markalar üzerinde çalışmak ve büyüme oranını arttırma mücadelesi vermek motive edici bir görevdir.

Unilever'de pazarlama departmanı...

Pazar Araştırma

Tüketicilerin anlayışlarını anlamak, tercihleri ve ihtiyaçları ile yakından ilgilenmeyi gerektirmektedir.Geniş bir ürün yelpazesinde, küresel, bölgesel ve yerel seviyede faaliyette bulunabilmek için, hedef kitlenizi çok iyi anlamalı ve markalarınıza uygun faaliyetlerde bulunmalısınız. Pazar araştırma ekiplerimiz bunu sağlayabilmek için marka geliştirme ve oluşturma ekipleriyle çok yakın çalışırlar.

Marka Geliştirme

Markalarımız için heyecan verici ve ilgi çekici vizyonlar yaratma ve tüm pazarlama yöntemlerinin birleşimiyle planlar geliştirmenin yanı sıra marka iletişimi, inovasyonu ve yenilemesini içerir.

Marka Oluşturma

Bu alanda vizyonları, yerel pazar bağlamı ile uyumlu hale getirmekte, pratik faaliyetler planlamakta ve bu planların kusursuz bir şekilde uygulanmasını sağlamaktayız. Bu alandaki ekibin görevi, ülke operasyonlarına liderlik ederek pazar payını ve geliri arttırmaktır.

Başa dön