Müşteri geliştirme

Müşteri geliştirme

Hangi kategoride görevli olursanız olun üstleneceğiniz görevler, hem iş hem de tüketiciler hakkındaki algınızın sınırlarını zorlayarak, kendinizi geliştirmenizi sağlayacaktır. Aklınıza gelebilecek her pazarda farklı müşteriler ile karşılaşacak, ilgi çekici kariyer olanaklarına sahip olacaksınız.

Unilever liderler yetiştiriyor

Global eğitim programlarımız sektörün en iyisi olarak görülür. Çalışanlarımızı yetenekleri doğrultusunda geliştirmek üzere her bir departman için tasarlanmış global eğitim programlarımız var.

Bunları biliyor muydunuz?

Unilever’in dünya çapında, yaklaşık 60,000 ürünle hizmet verdiği 150,000 müşterisi var.

Unilever'de müşteri geliştirme departmanı...

Kategori yönetimi ve müşteriye yönelik pazarlama

Müşteriye yönelik pazarlama, tamamen entegre marka/kategori çözümleri ve faaliyetleri geliştirme ve uygulama anlamına gelmektedir. Tüketici isteklerini anlayarak, raf düzeni ve promosyon stratejilerinden, fiyat politikasına kadar her şey aracılığı ile perakende mağazalarındaki talebi yönlendirebiliriz. 

Bu görevlerin önemli bir özelliği stratejik düşünerek fiyat, promosyon, ticari faaliyetler ve büyüme ile ilgili kendi anlayış şeklinizi tüketicilere ve rakiplere aktarmaktır.

Müşteri yönetimi

Göreviniz, müşteriler ile yakın ilişkiler kurarak ciroyu, karı ve pazar payını artırmak olacaktır. Yeni bir ürün lansmanında, ürünlerin raflarda yer almasını sağlamak için marka ve kategori yönetimi ile yakın işbirliği içinde çalışacaksınız. 

Doğru ürün stoğunun doğru zamanda piyasaya sürülmesini sağlamak için fiyat ve marj pazarlığı gerçekleştirmenin yanı sıra, promosyon planlaması ve uygulamasından da sorumlu olacaksınız. Sizden, her zaman için bir adım ötesini görebilmenizi beklemekteyiz. Örneğin lojistikle ilgili sorunlarla ilgilenirken aynı zamanda müşterilerinizin ilgisini çekecek yeni girişimlerde bulunmalısınız.

Başa dön