rinso logo

Rinso

Rinso, kalıcı kokusu ile mükemmel bir temizlik sunar.

Rinso ile temizliği koklayın! Çiçeklerin mis kokulu dünyasında ferahlığı yakalayın!

1994 yılında Türk tüketicilerinin hayatına giren Rinso, mükemmel temizliği, kalıcı kokusu, renkli duruşu ve uygun fiyatı ile pazardaki diğer deterjanlardan ayrı bir yerde duruyor.

Temizliği kolay ve eğlenceli bir hale getiren Rinso, temizlik deneyiminizi kendisinden önce ve sonra olarak ikiye ayırıyor. Renkli ve mis kokulu ürünleriyle sizin için çamaşır yıkamayı yıllardır keyifli ve eğlenceli bir hale getiriyor. Rinso deterjan çamaşırlarınızı tertemiz yaparken, kokusunu sevdiğiniz birçok çiçeği de doğadan evinize getiriyor.

Rinso farkıyla temizliği koklayın, çiçeklerin renkli dünyasını evinize taşıyın!

Sürdürülebilirlik stratejimiz

Büyüme ve sürdürülebilirliğin birbirinden ayrılamaz olduğuna inanıyoruz.

İş gerekçemiz

Planımızı uygularken, sürdürülebilirliği markalarımızın bir parçası haline getirme gerekçemizin çok güçlü olduğunu görüyoruz. Çünkü:

Tüketicilerimiz ve Perakendecilerimiz bunu istiyor.

İnovasyonları tetikliyor ve çalışanlarımıza ilham veriyor.

Yeni pazarların gelişmesine yardımcı oluyor.

Maddi tasarruf sağlıyor.

İşimizdeki ilerleme

Yenilenebilir enerji, sürdürülebilir tarım ve ürün inovasyonlarına yatırım yapacak kaynaklarımızın olmasını istiyorsak, büyümemiz gerekiyor. Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı, hem büyümeyi, hem de karlılığı artırmaya yardımcı oluyor. Kullandığımız ambalaj miktarını azaltma yönündeki çabalarımız da maliyetlerimizi azaltmamıza yardımcı oldu. 2011 yılında, Unilever’in temel satış büyümesi %6.5 oldu, pazar payları arttı ve işletme karı da istikrarlıydı.

Sürdürülebilirliği benimsemek

Sürdürülebilirliği, işimizin bir parçası haline getirebilirsek hedeflerimize ulaşabiliriz. Bunun için:

İş stratejimizin kalbinde sürdürülebilirlik var. Kaydettiğimiz ilerlemeyi ödüllendiriyoruz. Tüm yöneticilerimizin, ödüllerinin bir parçası olarak sürdürülebilirlik hedefleri var. Sürdürülebilirliği inovasyonla bütünleştirerek, yeni ürünlerin çevresel etkilerini değerlendiriyoruz. Davranış değişikliğinde uzmanlaşıyoruz. Unilever'de Değişikliğin Beş Destekleyicisi metodu, marka ve Ar-Ge takımlarımıza etkili programlar tasarlamaya yardımcı oluyor.

Unilever Tüketici Hattı

Argentina

Unilever Belgium N.V.
Humaniteitslaan/Boulevard de l’Humanité 292
1190 Brussel/Bruxelles
Belgium

Av. El Dorado No 69 B-45
7 Floor. Corporate Center building
Bogotá
Colombia

Foods
T: 018000 527517

Home & personal care
T: 018000 513130

Unilever Danmark A/S
Ørestads Boulevard 73
2300 København S

Unilever France S.A.
20 rue des Deux Gares,
92842 Rueil Malmaison Cedex

Unilever Deutschland  
GmbH
Konstantin Bark 
Am Strandkai 1
20457 Hamburg

+49(0)40-3493-3520
www.unilever.de

Hindustan Unilever Limited
Unilever House, B. D.
Sawant Marg
Chakala, Andheri (E)
Mumbai - 400 099

Unilever Japan Head Office
Nakameguro GT Tower (Reception 22F)
2-1-1
Kamimeguro, Meguro-ku
Tokyo
153-8578

Unilever Tea Kenya Limited

Kericho-Nakuru Road

P.O.Box 20 – 20200

Kericho, Kenya

Unilever (Malaysia)
Holdings SDN BHD
Level 33-35, Menara TM 
Jalan Pantai Baru
59200 Kuala Lumpur
PO BOX 11015 
50732 Kuala Lumpur
Malaysia  

Unilever N.V. Weena 455
PO Box 760 3000
DK Rotterdam
Netherlands

Martin Linges vei 25,

1364 Fornebu, Norge

Unilever Jeronimo Martins Lda.
Largo de Monterroio
Mascarenhas 1
1099-081 Lisboa
Portugal

Unilever de Puerto Rico
Professional Offices Park
997 San Roberto Street, Suite 7
San Juan, PR 0096

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

Saray Mah.
Dr. Adnan Buyuk deniz Caddesi No: 13v
34768
Umraniye
Istanbul
Turkey
0090 216 633 90 00

Unilever Vietnam
156 Nguyen Luong Bang Avenue
Tan Phu Ward, District 7
Ho Chi Minh City
Vietnam

Başa dön