Sürekli yenilenen lezzetleri ve macera dolu eğlence dünyası ile çocukların favorisi olan Max, aynı zamanda sorumlu iletişim çalışmalarına devam ediyor.

1990 yılında Algida’nın ilk markalarından biri olarak Türkiye’deki çocuklarla buluşan Max, kısa sürede çocukların kalbini, annelerin de güvenini kazandı. Geçen yıllarla beraber Max, ürün portföyünü Max Duo, Buz Parmak, Twister, Gökkuşağı Çatapat ve Yaz Buz gibi birçok heyecan verici ürünle genişletti ve efsane haline gelen yeni lezzetler yarattı.

2012 yılına geldiğimizde, çocukların sevgilisi bir süper kahraman haline gelen Aslan Max, hareketli ve sürprizlerle dolu bir dünya yaratarak tüm çocukları yepyeni bir hayal dünyasıyla buluşturdu. Aslan Max, Aslan Krallığı’nı istila eden Gölgelerin Efendisi’ne iyi bir ders vermek ve krallığı yeniden huzurla buluşturmak için yanına en yakın arkadaşlarını alarak zorlu bir maceraya atıldı. Bu maceranın anlatıldığı Max Maceraları-Kralın Doğuşu ve Max Maceraları-Krallığa Yolculuk sinema filmleri, Türkiye’nin en çok izlediği çocuk filmleri arasında yer aldı.

Bu büyük macerada Aslan Max’a Sezen Aksu, Yekta Kopan, Özge Özpirinçci, Engin Altan Düzyatan ve Alpay Şayhan gibi Türkiye’nin en değerli isimleri eşlik etti.2014 yılında ise macera her zamankinden daha heyecanlı bir hal aldı. Disney Channel’da yayınlanmaya başlayan Max Maceraları-Kahramanlar takımı ile çocuklar AslanMax ile birlikte Aslan Krallığı’nı Gölgelerin Efendi’sinden kurtarmak için zamanla yarıştı.

2017’ye geldiğimizde ise Max logosunu ve çehresini değiştirerek çocukların hayatına daha da yaklaştı. Max artık aynı onlar gibi arkadaşlarıyla okulda ve sokakta maceraya atılan bir karakter. “Keşif” teması üzerine odaklanan yeni Aslan Max çocukların içerisindeki kaşifi dışa vurması için en ufak anların yeterli olacağına inaniyor. Her çocuğun kendi içerisinde bir kaşif yattığını, bu kaşifi takip ettiği müddetçe içlerindeki potansiyeli dış dünyaya yansıtabileceklerini hem çocuklara hem de annelere anlatıyor.

Max yine 2017’de keşif temasının en heyecan verici ayağı olarak ise Türkiye’nin ilk ve tek YouTube yarışması MAX YOUTUBE STAR’ı organize ederek çocukların içerisindeki potansiyeli ve yaratıcılıklarını göstermelerine ve keşfetmelerine olanak tanımıştır. Türkiye’nin dört bir yanından 8-17 yaş grubu çocukların çektikleri YouTube videoları ile katıldığı yarışmaya bugüne kadar 59 bini videolu olmak üzere toplam 151 bin başvuru yapıldı. Tüm Max YouTube Star videolarının toplam izlenme sayısı 10.2 milyona ulaşırken, bu videoların beğenilme oranı ise yüzde 96 oldu.

Aslan Max’ın heyecan ve hareket dolu maceraları, sıklıkla güncellenen aslanmax.com sitesinde devam ediyor. 1.000.000’u aşkın üyesiyle Aslanmax.com , çocuklara gönüllerince eğlenebilecekleri bir oyun alanı sunuyor. Ayrıca Türkiye’nin dört bir yanından çocuklar, Max Maceraları Kahramanlar Takımı yarışmasına katılma şansı kazanabiliyor.

Başa dön

BİZİMLE BAĞLANTI KURUN

Sürdürülebilir bir gelecek hayalini paylaşan herkesi, bizimle bağlantı kurmaya davet ediyoruz.

BİZE ULAŞIN

Unilever ve uzman ekipler ile temas kurun veya dünyanın dört bir yanında iletişim kurulacak kişileri bulun.

Bize Ulaşın