Unilever, sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırma konusunda kararlıdır ve logomuz da bu kararlılığımızı görsel bir şekilde sergilemektedir. Her bir simge temelde zengin bir anlama sahiptir ve sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırma konusundaki çabalarımızın bir yönünü temsil etmektedir.
İleri
Geri
- Unilever logosunu oluşturmak üzere bir araya getirilen simgelerden her biri işletmemiz açısından bir anlam ifade etmektedir. Bu simgelerin ne anlama geldiğini öğrenin.
DondurmaBir ikram, zevk, keyif, memnuniyet, serinletici yiyecek, tatlı, eğlence.
ElHassasiyet, ilgi ve ihtiyaç sembolü. Markalarımız ve sağlığı iyileştirme programlarımız aracılığıyla insanların günlük sağlık ve hijyen alışkanlıklarımızı geliştirme konusundaki taahhüdümüzü temsil eder.
SaçGüzellik, iyi görünme ve iyi hissetme sembolü.
Dudaklarİletişim, açıklık ve şeffaflık sembolü.
SarmalHarika aromalar ve tatlar konusundaki tutkumuzu temsil eder.
BalıkTaze gıdayı, denizi ve doğal kaynakları temsil eder.
GiysilerTemiz çamaşır, iyi görünme ve iyi hissetme sembolü.
ArıÇalışanlarımızın ekip ruhunu ve çevresel ayak izimizi azaltma yönünde yenilikçi yollar bulma konusundaki taahhüdümüzü temsil eder.
ParçacıklarBilimi ve tüketicilerimizin hayatlarını iyileştirme yönünde yenilikçi yollar belirleme konusundaki sürekli taahhüdümüzü temsil eder.
AmbalajTüketici deneyimi konusundaki taahhüdümüzü ve tüketici ve gezegen için daha iyi ve yenilikçi bir ambalaj bulma konusundaki kararlılığımızı simgeler.
DönüşümBir pozitif değişiklik veya dönüşüm simgesi. İş yapmanın yeni ve sürdürülebilir yollarını bulma konusundaki taahhüdümüz.
DalgalarTemizlik, ferahlık ve enerji simgesi.
DNAYaşamın genel işareti olan çift sarmal, Unilever'in günümüzde dahi işletmemizin temelini oluşturmaya devam eden olumlu değişiklik mirasını simgeler.
Palmiye ağacıBesleyici bir kaynak olarak doğaya, ağaçlara, ormanlara, büyümeye ve çevreye karşı duyduğumuz saygıyı simgeler.
KalpSevgi, ilgi ve sağlık simgesi. İnsanların sağlık ve konforlarını iyileştirmek için attıkları küçük gündelik adımlarda onlara yardımcı olma konusundaki taahhüdümüzü temsil eder.
Verimli döngüÜrünlerimizin tasfiyesi ile ilişkili atıkların azaltılması yönündeki çalışmalarımızı temsil eden sürekli, verimli bir daire.
GüneşSonsuz bir ışık ve yenilenebilir enerji kaynağı. Ürünlerimizin yaşam döngüsü boyunca sera gazı etkisini azaltmak için yenilikçi yollar bulma yönündeki çalışmalarımızı temsil eder.
GüvercinÖzgürlük, güç ve özgüven simgesi.
BitkiBir parçası olduğumuz doğayı simgeler. Ham madde kaynaklarımızdan, üretim operasyonlarımıza ve tüketicilerin yemek pişirme, temizlik yapma ve yıkanma alışkanlıklarına kadar tüm aşamalarda değer zincirimiz boyunca çevresel etkimizi azaltma konusundaki taahhüdümüzü simgeler.
KıvılcımUnilever'in değişiklik konusunda katalizör olarak işlev gördüğünü, tedarikçilerimiz, distribütörlerimiz ve çiftçiler dahil olma üzere dünya genelinde birlikte çalıştığımız tüm kişilerin geçim kaynaklarını geliştirmeyi hedeflediğimizi simgeler.
Kırmızı biberÜrünlerimizdeki taze malzemeleri simgeler. Tarımsal ham maddelerimizi sürdürülebilir olarak tedarik etme konusundaki taahhüdümüzü simgeler.
KaşıkBeslenme, tatma ve pişirme simgesi. Gıda ürünlerimizin tadını ve besin kalitesini iyileştirme ve milyonlarca kişinin lezzetli yiyeceklerin tadını çıkarmasına ve daha sağlıklı beslenmesine yardımcı olma konularındaki taahhüdümüzü temsil eder.
KaseGüzel kokan yiyeceklerle dolu bir kase, iyi malzeme kullanımı ve sağlıklı öğün oluşturma konusundaki taahhüdümüzü simgeler.
ÇiçekHassasiyet, ilgiyi ve hem tüketicilerimizin hem de doğanın güzelliğine duyduğumuz saygıyı simgeler.