Omo

Kendini sürekli yenileyerek milyonların tercihi olmayı başaran OMO, lekeleri dert olmaktan çıkarıp sizleri sevdiklerinizle birlikte özgürce yaşamaya davet ediyor. Çünkü OMO varsa; "Kirlenmek Güzeldir!"

OMO Tarihçesi

  • OMO, Türk tüketicisiyle 1960’larda İzmir'de tanıştı. 1966’da ise deterjan demek, OMO demekti.
  • 1985'te, evlere otomatik çamaşır makineleri girmeye başladı. Her zaman yenilikçi olan OMO, Türk tüketicisine ilk "matik" deterjanı tanıttı:“Omomatik”
  • OMO, her zaman tüketicilerine yakın bir marka oldu. Bu yakınlığı sağlayan etkinliklerin ilki 1983’te "OMO Posta Kutusu"nun kuruluşuydu. Daha sonra 1998'de "OMO Çağrı Merkezi" ve 2001’de ise "OMO Kadınlar Kulübü" kuruldu.
  • 2001’de OMO, "Çamaşırdır kirlenir, çocuklar böyle öğrenir" diyerek kirlenme olgusuna yeni bir bakış açısı getirdi.
  • 2004’te tüm dünyada başlattığı "Kirlenmek Güzeldir" kampanyası ile cesur, farklı ve pozitif bir iletişimi benimsedi.
  • "Kirlenmek Güzeldir" felsefesi ile 2004’ten beri tüketicisiyle bağını güçlendiren OMO, 2008’de başlattığı "Her Çocuğun Çocuk Olmaya Hakkı Vardır" ile günümüz çocuklarının "yaşayarak öğrenme" yoksunluklarına dikkat çekiyor.
  • 2008’de Konsantre OMO ile tüm OMO deterjanlarının ağırlığı azalırken, etkileri arttı.
  • Dünyamızın küresel ısınma ve çevre problemlerinin etkisi altında olduğu bu zamanda, konsantre deterjanlarımızla çocuklarımıza daha temiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz.
  • 2010’da bir yeniliğe daha imza attı ve OMO Konsantre Sıvı Deterjan'ı tüketicisine sundu.
  • 2012’de piyasaya çıkan ve 1 kapağı ile bir sepet çamaşırı yıkayan Konsantre OMO Sıvı ile temizliğin kuralları değişti.

Benzer markalar

rinso logo
domestos logo

Öne çıkan Ürünler

Sosyal

Facebook
Twitter
İpuçları
  • Biri sizin en sevdiğiniz oyun, diğeri ise çocuğunuzun! Siz tekrar çocuk olsaydınız hangisini oynamayı tercih ederdiniz?

    21 saat önce

  • 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’mız kutlu olsun!

    29 Oct

  • Ayşe Kucuroğlu Çocuğun Seni Şaşırtırsa

    Ayşe Kucuroğlu Çocuğun Seni Şaşırtırsa

    28 Oct

  • OMO olarak her çocuğun çocuk olmaya hakkı olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle çocuklarımızın oyun oynamasını, kirlenerek öğrenmesini ve hayatı keşfetmesini istiyoruz. Anneler, siz kirleri dert etmeyin, OMO sizin için tüm kirleri temizler!

Bizi facebook’tan takip edinBizi twitter’dan takip edin

Başa dön

CARELINE KİŞİLERİ

Argentina

Unilever de Argentina S.A.
Alf. H. Bouchard 4191
(B1605BNA)
Munro, Pdo. de Vicente López
Pcia. de Buenos Aires
T: 0800-888-6666
www.unilever.com.arLink opens in a new window

Contact Unilever ArgentinaLink opens in a new window

0800-888-6426

Başa dön